Jobsrepublic_Great-Place-To-Work-Certified-1

Get Certified!

Wat vinden jullie medewerkers over de mate van vertrouwen, trots en plezier in de organisatie? Doe mee met ons Trust Index medewerkersonderzoek, voldoe aan de criteria en ontvang de Great Place to Work Certificering!

Is jouw organisatie gecertificeerd? Dan doe je, na het invullen van de Culture Audit, ook mee voor de lijst van Best Workplaces. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik meld mijn organisatie aan voor certificering!

Wat is de Great Place to Work Certificering? 

Aantrekken van nieuwe talenten, behouden van medewerkers én een goed imago op de arbeidsmarkt. Het ontvangen van de Great Place to Work Certified-erkenning helpt om een positieve boost te geven aan het behalen van deze resultaten. In onderstaande video deelt onze collega Barbara de verschillende onderdelen en de criteria. 

Great Place to Work Certificering

 

De Great Place to Work certificering is 100% gebaseerd op de feedback van de medewerkers en mogelijk voor organisaties met 10 of meer medewerkers.
Naast het uitvoeren van het Trust Index medewerkersonderzoek lever je ook een Culture Brief in (een document voor data-analyse).  

Bekijk op deze pagina de drie stappen voor certificering
en meld jouw organisatie aan via bovenstaand formulier!

Ben je benieuwd naar welke andere organisaties zijn gecertificeerd en waarop zij het verschil maken? Lees het Great Place to Work Certified magazine!

Great Place to Work Certified magazine

Stap 1:
Onderzoek

Trust Index medewerkersonderzoek


Voor certificering vormt het Trust Index onderzoek onder de medewerkers de basis. Het onderzoek staat twee weken open en meet de mate van vertrouwen, trots en plezier. 

Naast de Trust Index vullen jullie een Culture Brief in. Een Excel document met relevante data die wij gebruiken voor trendanalyses. 

------------------------------------------------------

Eric_Jobsrepublic-1

Eric van Bourgonje
CEO - Jobsrepublic

"Great Place to Work heeft ons heel veel gebracht. Het biedt een uitstekende richtlijn voor goed werkgeverschap. Door de intensieve omarming van de Great Place to Work methode worden we als werkgever steeds aantrekkelijker.

Enerzijds zorgt dat ervoor dat het gras bij de buren niet zo snel groener zal lijken waardoor we talent beter kunnen behouden en anderzijds helpt het enorm in onze employer branding. Sinds we Great Place to Work zijn krijgen we veel betere kandidaten en hebben we meer keuze."

Stap 2:
Certificering

Great Place To Work Certified

Behalen jullie een score van 70% of hoger op het Trust Index onderzoek? Dan ontvangen jullie de Great Place To Work certificering vier dagen nadat het onderzoek is gesloten. 

De certificering is geldig voor 12 maanden. 

 

------------------------------------------------------

Fabienne_intoAction

Fabienne Lamers
Merk en Communicatie Manager - intoAction

"Als intoAction willen we bewust actief blijven werken aan goed werkgeverschap. GPtW sluit met het meten van vertrouwen, trots en plezier goed aan bij de waarden die wij ook belangrijk vinden. Met name het onderlinge vertrouwen is voor ons essentieel. Daarom is het jaarlijkse feedback moment van de Trust Index zeer waardevol.

Daarnaast geven de uitkomsten van dit onderzoek de richting aan voor de verandering die we doormaken als organisatie en hoe we hier mee omgaan. Het fijne aan GPtW is dat het handvaten geeft, maar je verder vrij bent om goed werkgeverschap authentiek in te richten. Want zo eigenwijs zijn we ook wel weer."

Stap 3:
Resultaten & branding

Schermafbeelding 2021-05-09 om 12.18.04

Jullie ontvangen de resultaten van het onderzoek op organisatieniveau. Hiermee krijg je een goed eerste inzicht in wat er speelt en waar de verbeterpunten liggen voor de interne organisatiecultuur. 

Jullie ontvangen bij certificering het logo, een mediatoolkit met templates en een werkgeverspagina op onze website. 



------------------------------------------------------

Serge_Amgen

Serge Loijens
HR Lead - Amgen

"Dat Great Place to Work helpt in onze employer branding en daarmee de werving en selectie is ongetwijfeld waardevol en ook is het leuk om te weten waar je staat en scoort ten opzichte van andere multinationals.

De grootste meerwaarde zit voor ons echter in 1) de inzichten en verbeteropties die we uit de rapportage en adviezen halen en 2) het gevoel van trots en positieve energie dat deelname bij onze mensen genereert."