Great Place To Work logo

Betrokkenheid is niet te koop 


Praktijk en wetenschap bewijzen dat belonen geen middel is om te motiveren. Er zijn andere interventies nodig die motivatie en prestatie stimuleren. Wat maakt een medewerker intrinsiek gemotiveerd? Wat zijn de alternatieven voor beoordelingsgesprekken en op wat voor manier kunnen werkgevers gaan belonen?

GPTW - Betrokkenheid is niet te koop - 3D Cover

Lees de PDF

Praktijk en wetenschap bewijzen dat belonen geen middel is om te motiveren. Er zijn andere interventies nodig die motivatie en prestatie stimuleren. Wat maakt een medewerker intrinsiek gemotiveerd? Wat zijn de alternatieven voor beoordelingsgesprekken en op wat voor manier kunnen werkgevers gaan belonen?

Ontdek in deze whitepaper:

  • De wetenschappelijk inzichten van Kilian Wawoe (docent HRM aan de Vrije Universiteit en veelgevraagd spreker op het gebied van HR, geld & geluk). 
  • Het praktijkverhaal van Viisi. Deze hypotheekadviesketen en nummer 1 Best Small Workplace 2020 werkt op basis van Holacracy en heeft hun eigen transparante salarissysteem ontwikkeld. 
  • Het praktijkverhaal van Great Place To Work. Wij delen cijfers over medewerkerservaringen en consultant Marieke Hoogenberg vertelt over haar ervaringen met het nieuwe Performancebeleid. 

Ja, ik ontvang graag de whitepaper Betrokkenheid is niet te koop